+44 1908 881822

5 dalykai kurie skatina fulfillment centro augimą

Sustingęs verslas yra bet kurio savininko košmaras. Kad verslas būtų sėkmingas yra būtinas progresas. Nustatyti tikslai ir turimos garantijos leidžia bet kuriam verslui judėti į priekį ir generuoti daugiau pardavimų. Stagnacija gali pakenkti bet kokiam verslui, net ir 3PL. Elektroninės prekybos verslui svarbu dirbti su „fulfillment network’u„, kuris nuolat skatina augimą.

 

Dirbant su „fulfillment network’u„, kuris nuolat juda į priekį, savo ruožtu, padedate savo verslui augti ir didinti klientų pasitenkinimą. Tačiau kokie yra progresyvaus „fulfillment network’o“ požymiai? Šiame tinklaraštyje aptarsime 5 pagrindinius veiksnius, kurie padeda tobulėti.

5 Keys to Keep Your Company Growing | Inc.com
 

Surinkti, supakuoti ir išsiųsti

Surinkimo, supakavimo ir išsiuntimo paslaugos yra „fulfillment network’o“ duona ir sviestas. Tačiau, yra labai daug kas skiria gerą „fulfillment network’ą“ nuo puikaus „fulfillment network’o“. Sėkmingas užsakymų įvykdymas apima daug daugiau, nei tvarkingai sukrautos prekes į lentynas.

Kad skatinti „fulfillment network’o“ augimą turi tinkamai valdyti atsargas ir pasirinkti tinkamus surinkimo ir pakavimo metodus. Tai darydami fulfillment centrai gali padidinti greitį, bet taip pat išlaikyti nuoseklų užsakymų tikslumą.

Logismart „fulfillment network’e“ mes žinome, kad surinkimas, pakavimas ir išsiuntimas yra mūsų veiklos pagrindas, todėl mes garantuojame tikslumą ir nepateisiname klaidų. Manome, kad užsakymai turi būti tesingi kiekvieną kartą, be jokių pasiteisinimų. Nuo 0 klaidų iki 4 fulfillment centrų – savo klientams siekiame pasiūlyti visą užsakymų surinkimo, pakavimo ir siuntimo paslaugų spektrą.

Tikslus užsakymų surinkimas

Jūsų klientas nekantraudamas laukia užsakymo. Jei vietoje ilgai laukto užsakymo atidaręs dėžutę pamato ne savo užsakytą prekę, užuot malonios išpakavimo patirties klientas patiria nusivylimą. Dabar jis turi aiškintis kaip grąžinti prekę. Jūs privertėte savo klientą „dirbti“, tai nėra būdas auginti savo verslą.

Štai kodėl labai vertiname ir tobuliname savo fulfillment centrų užsakymų surinkimų tikslumą. Žinome, kad elektroninės prekybos įmonėms, jog jos būtų sėkmingos, reikia ypač tiksliai įvykdytų užsakymų.

Vienos dienos prekių priėmimas

Kuo greičiau prekės pateks į lentynas, tuo greičiau klientai turės galimybę jas įsigyti. Atvežtos siuntos, kurios yra įstrigusios priėmimo zonoje, kenkia jūsų verslui. Kaip? Jei jūsų prekės nėra apdorojamos iškart jas gavus, jūsų internetinė parduotuvė neleis jų įsigyti. Kol jūsų atvykusios prekės „poilsiauja“ priėmimo zonoje, jūsų internetinėje parduotuvėje rodomas neteisingas prekių likutis, dėl kurio pirkėjas gali pasirinkti apsipirkti kitur.

Siekdami „fulfillment network’o“ augimo, turime apgalvoti procedūras užtikrinančias, kad prekės būtų greitai ir efektyviai perkeltos į lentynas.

Fulfillment centrų network’as

Fulfillment centras, kuris naudoja kelių sandėlių strategiją, skatina augimą siūlydamas greitesnį pristatymo laiką ir potencialiai sumažina klientų išlaidas. Yra daugybė priežasčių, kodėl fulfillment network’as gali būti naudingas el.prekybos verslui, tačiau du didžiausi veiksniai yra pristatymo greitis ir kaina. Užsakymus galite vykdyti iš artimiausios vietos, taip sumažindami išlaidas ir padidindami greitį. Perdavę atsargų valdymą savo „fulfillment network’ui“ jūs užsitikrinate, kad prekės klientus pasieks greičiau ir pigiau.

Pirmasis Logismart fulfillment centras startavo Vilniuje, Savanorių pr., antrasis Galinės k., Galinės g. Skatindami klientų augimą ir matydami poreikį atsidarėme sandėlį Frankfurte, Vokietijoje. Šie trys fulfillment centrai užtikrina, kad per 3 darbo dienas pristatome jūsų siuntas visoje Europoje. Tuo pat metu, kai įsibėgėjo reikalai Frankfurte, įvyko „Brexit“ ir Logismart „fulfillment network’e“ atsirado mūsų naujausias, ketvirtas fulfillment centras Milton Keynes, Didžiojoje Britanijoje.

Klientų aptarnavimas ir paskyrų valdymas

Greitas ir kokybiškas aptarnavimas gali būti nepastebėtas, bet labai reikalingas. Prisiminkite situaciją, kai iškilo problema, kurią jūsų fulfillment centras turėjo skubiai išspręsti. Ar pavyko iš karto susisiekti? Ar fulfillment centro pusėje turėjote projekto vadovą į kurį galėtumėte kreiptis pagalbos? Tai yra dalykai į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis fulfillment centrą. Mes didžiuojamės, kad Lietuvoje turime komandą, kuri rūpinasi, kad jūs pasiektumėte savo užsibrėžtus tikslus.

O jūsų fulfillment centras skatina augimą?

Peržiūrėję šį sąrašą turėtumėte savęs paklausti: Ar jūsų fulfillment centras skatina augimą? Jei manote, kad jūsų fulfillment centras yra sustingęs, gali būti laikas pažvelgti į kitus variantus. Yra daug veiksnių, kurie gali padėti „fulfillment network’ui“ pasiekti rezultatų, tačiau manome, kad tai galima apibendrinti šiais penkiais veiksniais.

Jei ieškote naujo fulfillment partnerio, užpildykite šią formą ir mes nukreipsime jus teisinga kryptimi.

Logismart
This site is registered on wpml.org as a development site.